סיכום הכנס השנתי של עיל”ם:פריון הגבר והאישה טיפול משולב בצמחי מרפא!

איזה כנס היה לנו ביום חמישי אחד הטובים!! הרצאות מרתקות, תוכן חדשני ומפתיע ממחקר ועד לקליניקה. התחלנו את היום עם הרצאות בזיקה רפואית קונבנציונלית, מחקרית ופיטוכימית בתחום הפריון.
נגענו גם במקורות מההיסטוריה של הטבע והרפואה בעולם הקדום, אחר שהבנו דבר או שניים, גלשנו אל הקליניקה ונחשפנו לעולם טיפולי ולדרכים טיפוליות מלאות השראה בדרך ליצירת חיים, למדנו רבות ויצאנו עם תובנות.
אם אסכם אותן דרך העיניים שלי, נראה שהשילוב המנצח להתגבר על קשיי פריון נמצא בין החומר לרוח, בין תרופה, אמונה ותפילה, בין כמיהה לשחרור.. הכול אפשרי עד להגשמה של התשוקה הטבעית להולדת ילדים, זה הזמן לומר תודה! תודה לכם המרצות והמרצים. לכל אחת ואחד על ההסכמה להרים את הדגל ולתרום את הדבר החשוב ביותר לכנס שלנו, התוכן!
תודה על התנדבות ברוחב לב. אנו מעריכים ומוקירים את הזמן וההשקעה הכרוכים בזה ורואים בכם שותפים לדרך שמטרותיה בין היתר, קידום הידע המקצועי למטפלים וקידום התודעה הציבורית אודות תועלתם של צמחי המרפא. הנתינה שלכם שמורה לזכותכם!
אנחנו מצדנו שתינו בשקיקה מבאר המים החיים שהשקתם אותנו. תוכן ההרצאות היה מרתק ללא הגזמה!
דרך ההגשה של כל אחד ואחת מכם הייתה מלאה בתוכן והשראה. נגעתם בנו כאילו לא הפריד ביננו מסך הזום.
תודה לפרופ שבח פרידלר, ולמרינה לוי, ניר אברהם, פרופ’ אופיר שמש, דרור דראמי, טל בלו, יעל ססלוב, ואחרונה חביבה עינב רוזנבלט’ ,תודה גדולה לכל קהל המשתתפים! תשבוחות לצוות המופלאות שלנו: מורן לאור ועדי שטיין על עבודת צוות מופלאה.

חג אורים שמח??
יפה וצוות עיל”ם

Print Friendly, PDF & Email

שיתוף ברשתות

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן