וועד מנהל לשנים 2018-2020

ד"ר מינה פארן, Ph.D, נשיאת העמותה

חוקרת בדימוס בפקולטה לרפואה, האוניברסיטה העברית, י-ם. נשיאת העמותה מ-2003 עד היום. ממייסדי העמותה.

מר פרץ גן, M.Ag, יו"ר הוועד המנהל

אגרונום, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים (1980) בהצטיינות ומוסמך אוניברסיטת טקסס A&M. מגדל צמחי מרפא בישראל מאז 1996. מומחה לאינטרודוקציה של צמחים, וטכנולוגיות בתחום ייצור צמחי המרפא ומוצריהם. בשנת 2003 היה בין מקימי עיל"ם (העמותה הישראלית לצמחי מרפא), כיהן כיו"ר העמותה בשנותיה הראשונות וכחבר הועד המנהל ומשרת בה היום כגזבר. פרץ מנהל את "על עלים מרכז לצמחי מרפא בע"מ" ומחלק את זמנו בין השדות והחממות, אולם הייצור, פעילות מגוונת בעולם הצמחים ופעילות למען חברה צודקת בישראל.

גב' יפה ברמץ-חמוטל, N.D, Cl.H, MIHA, מנכ"לית העמותה

הרבליסטית קלינית ונטורופתית, מנכ"לית העמותה. פעילה בוועדי איגוד ההרבליסטים הקליניים והעמותה משנת 2013. מנהלת קליניקה פרטית בירושלים ומטפלת במרפאות מאוחדת.

פרופ' זהרה יניב בכרך, Ph.D

פרופ' אמריטוס, אתנו- בוטנאית, מרצה וחוקרת בתחום צמחי המרפא. חוקרת בכירה בדימוס במנהל המחקר החקלאי - מכון וולקני. ממייסדי העמותה וחברת הוועד המנהל של העמותה מ- 2003. במהלך השנים לקחתי חלק בוועדות השונות של העמותה, בארגון הכנסים ובניהול השוטף, יחד עם שאר חברי לוועד בעשור האחרון.

גב' נעמי כהן – קאפח, M.A ,B.Sc

בוטנאית והרבליסטית. מרצה ומטפלת בצמחי מרפא, שמנים ארומטיים ותזונה נבונה. מורת דרך מוסמכת, מדריכת טיולים במסגרת קק"ל, רט"ג וגופים פרטיים. פעילה ציבורית משנת 1986 לקידום הבריאות ולשמירת הטבע ואיכות הסביבה בחברה להגנת הטבע, המועצה לתזונה ואורח חיים בריא, המועצה הלאומית להתנדבות, הוועד המנהל של עיל"ם ועוד. חברת וועדת הביקורת של עמותת עיל"ם ומועצת המתנדבים של העיר רחובות.

מר שרון קוצר, Dip.Phy, MIHA

הרבליסט קליני בעל ניסיון קליני של למעלה מ-20 שנה. עוסק בתחומי טיפול מגוונים ברפואת צמחים, בהוראה וכן במחקר ופיתוח של מוצרים מבוססי צמחי מרפא. בשנת 1997, עם סיום הכשרתו המקצועית באנגליה, הקים שרון את חברת "ברא צמחים", בה הוא משמש כמנהל מו"פ מזה שנים רבות. "אני מאמין שעיל"ם היא בעלת תפקיד מרכזי וחשוב בכל הקשור לתהליך השבתה של רפואת הצמחים למרכז הבמה הרפואית בישראל".

ד"ר גבריאלה לינק, PhD, וועדת ביקורת

חוקרת בכירה בדימוס בפקולטה לרפואה, האוניברסיטה העברית, ירושלים. ממייסדי העמותה וחברת הוועד המנהל של העמותה מ- 2005. חברת וועדת תקשורת 2006-2008. יו"ר משותף 2006-2008. יו"ר העמותה 2008-2014.

ד"ר מרילין אנקווה, PhD, וועדת ביקורת

למדתי לתואר שלישי בביולוגיה במכון ויצמן. במשך למעלה מעשר שנים ניהלתי מעבדה רפואית ב"מכבי שירותי בריאות". בזכות דר' מינה פארן, שיודעת להעביר את אהבתה לצמחים לכל התלמידים שלה, הפכתי את התעניינותי בצמחי מרפא לעיסוק העיקרי בחיי. כיום אני מטפלת בצמחי מרפא ורפואת תדרים ומבעליה של חברת מריאל המייצרת ומשווקת צמחי מרפא וארומתרפיה.

Print Friendly, PDF & Email