דבר יו”ר העמותה

חברים יקרים שלום!

רק לפני חודשיים חגגנו את כנס החורף של העמותה, אשר הוקדש לנושא: “הטיפול במחלות סרטן בשילוב צמחי מרפא”- והעולם השתנה לחלוטין מאז. מי יודע איזו צורה תהיה לו כשהכל יסתיים והנגיף ייעלם – נקוה לפחות שהאיום לא ישתק את העולם עד כדי כך.

ואנחנו – אחרי כנס מאד מוצלח ורב משתתפים, בו הוענקו גם שני פרסים על מפעל חיים, ובו נבחר גם וועד חדש לשנתיים הבאות. היו”ר הקודם, מר פרץ גן פינה את מקומו, ואני נבחרתי להיות היו”ר החדש של העמותה. יחד עם חברי הוועד הנוספים ובשיתוף הוועד החדש של האיגוד אנחנו מקווים להמשיך ולקדם עוד את פעילות העמותה, לטובת צמחי המרפא אל מקום שכולנו מבינים שאליו הוא ראוי.

רבים מהעיסוקים ורבות המטלות המחכות לנו בימים טרופים אלה, ואנחנו ממשיכים בעשיה כאשר לפנינו כמה מטרות חשובות. אנחנו שואפים להגדיל את מספר החברים בעמותה וגם את מספר החברים בתא המקצועי של העמותה – איגוד ההרבליסטים של עיל”ם.

אנו שואפים להגדיל את המעורבות שלנו בתמונת הרפואה המשלימה בארץ, ומקווים שהרפואה המשולבת בארץ תתפתח.

בימים טרופים אלו, כול פעילויות השטח התבטלו. עדיין לא ניתן לקיים פעילויות עם קהל לפיכך אנחנו מתכוננים להציע לחברינו השתלמויות  מרחוק, בכלים הזמינים לנו בימים אלה.

השנה זכינו בארץ לגשמי ברכה, והשדות הניבו פריחה יוצאת מגדר הרגיל ביופייה ועוצמתה. חבל מאד שלא יכולנו לצאת לסיורים. (עוד יהיו!).

אני מאחלת לכולנו שנשוב במהרה לשגרה.

בברכה

פרופ’ זהרה יניב בכרך

יו”ר הועד המנהל

Print Friendly, PDF & Email