שנה טובה

שלום חברים

לקראת השנה החדשה אנו רוצים לאחל לכם ולכל בית ישראל, מה שכל אדם מייחל בליבו – שנה של בריאות טובה, שנה של שמחה ותקווה להצלחה בכול.

מי היה מאמין בתחילת השנה הזו מול אילו אתגרים חומריים, חברתיים ורוחניים נתמודד. והנה, רגע לפני שהשנה מסתיימת, אנחנו זוכים לסיים אותה באור גדול עם חותם של שלום. על פי המסורת היהודית לראש השנה יש מעמד מיוחד. בתפילת החג אומרים “זה היום תחילת מעשיך זכרון ליום ראשון” תמצית ביאור הדברים הוא, שהיום הזה מסמל ומחבר בין בריאת האדם (בסיפור בריאת העולם המקראית) לבין תכליתו.

נייחל אם כך, שהשלום המכונן ביננו לאומות ערב יתן אותותיו על האווירה בתוכנו ונכנס לפתחה של השנה החדשה ברגל ימין.. וברוח התקווה. מי ייתן ושנת תשפ”א תביא איתה הפתעות טובות בלבד והיא תהיה שנה של שלום, צמיחה אחווה ורעות.

לעוסקים בתחום רפואת הצמחים נייחל שתהיה זו שנת פעילות רוויה בעשייה תוך חיזוק מעמד צמחי המרפא והרפואה הטבעית. מותר לנו לחלום ש ההכרה המוצהרת של הממסד בחיוניות הענקת טיפול בתחום הרפואה המשלימה במסגרת מגבלות הקורונה, תהיה פריצת דרך להכרה בהרבליסטים הקליניים המטפלים בצמחי מרפא ושאר המטפלים ממקצועות הרפואה הטבעית.

מעז ייצא מתוק.

בשם נשיאת העמותה דר’ מינה פארן, יו”ר הוועד פרופ’ זהרה יניב בכרך, חברי וועד מנהל העמותה, וועד איגוד ההרבליסטים והצוות הלוגיסטי אני מאחלת לכולנו

שתכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה

שנה טובה ומתוקה

יפה ברמץ חמוטל מנכ”לית העמותה

Print Friendly, PDF & Email

שיתוף ברשתות

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן