ורד – Rose Absolute – מאת הילה עזרן

הוורד הינו שיח קוצני שגובהו עד 2 מטר, בעל עלים ירוקים כהים ופרחים ריחניים ורכים. ישנם כ-250 מינים שונים של ורדים הגדלים ברחבי העולם.

לשמן המופק מעלי הכותרת של הורד ניחוח קסום, מכיוון שכל מי שמריח את השמן משנה את ארשת פניו ברגע. השמן לא מאפשר לחמוק מריחו הנפלא ומצליח לחדור במהירות לרובד הנפשי העמוק ביותר ולהרגיע.


השמן הינו אחד מן היקרים ביותר בארומתרפיה ולא בכדי. כדי להפיק ליטר אחד של שמן ורדים, אנו זקוקים לארבעה טון עלי כותרת, כ-60 פרחים לטיפה אחת!! על מנת לא לפגוע בתכולת השמן האתרי של הפרח, נקטפים הפרחים ידנית. נהוג לקטוף אותם מוקדם בבוקר, בשעות בהן הצמח מייצר כמות גבוהה של חומרים נדיפים.


השמן מסייע במצבים מנטאליים ונפשיים כמאזן ומרגיע, בכל מצבי ההיסטריה לאחר טראומה, לחץ, חרדה ונדודי שינה. הוא נחשב לצמח מתוק, מצמת ומצנן. הוא ידוע כנוגד דיכאון, מחטא מטהר ומאזן את המערכת ההורמונאלית הנשית.


אחת מהפעילויות של שמן הוורד בארומתרפיה המודרנית היא הגברת תשוקה. במשך אלפי שנים השתמשו בוורד לאפקט זה (עוד מימי קליאופטרה, אשר הייתה מפזרת את הפרחים על מיטתה).


השמן מאזן ומשרה הרמוניה מרגיעה ויתאים לגברים ונשים כאחד. הוא מרגיע את הלב הפיזי והמנטאלי ומחמם אותו.


בקוסמטיקה הטבעית שמן הוורד משמש כאחד מן השמנים הטובים ביותר לחידוש תאי העור, מטפל בקמטוטים עדינים, בעור מבוגר ועייף, מעשיר את העור בלחות, מרגיע אדמומית, ומטפל בקופרוז.

ריחו המשכר של הורד משתלב עם רוב השמנים האתריים האחרים.

טיפ לשימוש ביתי

ערבבו 4 טיפות שמן ורדים טהור+ 3 טיפול קמומיל רומי+ 4 טיפות סנדלווד.

הוסיפו את התערובת לכף שמן בסיס והרי לכם שמן טיפולי לעור סדוק.

 הילה עזרן MIHA, CI.Hהרבליסטית קלינית, מטפלת באשקלון.מפתחת ובעלים של המותג Hal’o – קוסמטיקה הרבליסטית, המבוססת על תמציות צמחי מרפא.אמצעי התקשרות:054-4393090 / 077-393090hilazran@gmail.comwww.hila-hc.co.ilפייסבוק- Hal’o by Hila Azran
Print Friendly, PDF & Email

שיתוף ברשתות

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן